Identifikační údaje a obecná ustanovení:
Provozovatel: 4 reals – služby realitkám s.r.o, Lidická 700/19, 602 00 Brno, emailová adresa: info@4reals.cz, telefónní číslo: +420 776 330 931
Tento reklamační řád je závazný pro zákazníka i poskytovatele od momentu uzavření smlouvy.
Přesnost 3D modelů
Poskytovatel garantuje u všech typů grafických služeb rozměrovou přesnost na míru vytvářených 3D modelů s odchylkou max. 2,5% oproti poskytnutým výkresovým podkladům.
Shoda s prejektovou dokumentací
Poskytovatel garantuje u všech typů 3D grafických služeb dodržení návrhu v projektové dokumentaci. Především charakteristiku oken, charakteristiku střechy a zpevněné plochy.
Kvalita vstupních podkladů
Poskytovatel nenese odpovědnost za nápravu odchylek, které nejsou zaznamenány ve výkresové dokumentaci poskytnuté pro vypracování 3D grafického produktu. Poskytovatel má právo odmítnout vypracování 3D modelu na základě málo konkrétní nebo nedostatečně přesné projektové dokumentace. V případě, že poskytovatel takové podklady pro vypracování 3D modelu akceptuje, nevztahuje se na takto vytvořené 3D modely záruka na přesnost uvedená v bodě č.2.
Rozsah vstupních podkladů
Základní rozsah pro vypracování 3D modelů na míru je vždy určen úvodní konzultací mezi klientem a poskytovatelem. Tyto podklady mohou mít podobu výkresové dokumentace staveb, pomocných fotografií a slovních formulací v textové podobě. Za podklady se nepovažují informace z telefonických hovorů.
Cena
Orientační cena 3D grafické služby je určena ceníkem. Závazná cena je vzhledem k unikátnosti každého zadání vždy určena až na základě podkladu. Takto určená cena se vztahuje pouze na danou verzi podkladů dodaných klientem. V případě, že se v průběhu vypracování budou podklady doplňovat nebo měnit, má poskytovatel právo tyto rozdíly zohlednit v ceně i dodatečně.
Termín
Termín dodání je vždy stanoven individuálně spolu s určením ceny na základě poskytnutých podkladů od zákazníka. Poskytovatel si vyhrazuje právo indikovaný termín posunout o maximálně 14 kalendářních dnů bez udání důvodu. V případě zpoždění poskytovatele minimálně o 15 kalendářních dnů oproti indikovanému termínu má zákazník právo nárokovat slevu 20% z dohodnuté ceny služby. V případě zpoždění poskytovatele o více než 30 kalendářních dnů oproti indikovanému termínu má zákazník právo odstoupit od smlouvy s plnou náhradou ceny služby.
Subjektivní vlastnosti grafickej služby
Služba 3D vizualizace ze své povahy umožňuje variabilitu provedení do tak vysoké míry, že poskytovatel nemůže přebírat záruku za její určité vlastnosti. Poskytovatel si vyhrazuje právo všechny subjektivní vlastnosti 3D vizualizací, které nebyly určeny v podkladech, aplikovat na základě vlastního subjektivního názoru. Mezi subjektivní vlastnosti se považují hlavně:
Termín pro podání reklamace
Zákazník má právo reklamovat jen objektivní vady 3D grafické služby definované v bodech č.2 a č.3. po dobu 6 měsíců od dodání služby poskytovatelem. Poskytovatel se zavazuje napravit zjištěné vady bezodkladně, nejpozději do 30 kalendářních dnů od podání reklamace. Podání reklamace po uplynutí lhůty 6 měsíců není možné z důvodu možného smazání 3D projektu a souvisejících dokumentů.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti k 1.7.2022. Poskytovatel si vyhrazuje právo tento reklamační řád aktualizovat bez předchozího upozornění. Všechny situace, které tento reklamační řád nezahrnuje, budou řešeny dohodou v rámci dobrých mravů a s ohledem na mentální zdraví zákazníka i poskytovatele.